Termeni si Conditii

Regulamentul privind Anularea , Reprogramarea si Restituirea contravalorii biletelor de autocar
1.ANULAREA
Biletul de calatorie poate fi anulat numai atunci cand este completat gresit, si in cazurile de REPROGRAMARE sau RESTITUIRE.
2.REPROGRAMAREA
2.1 Reprogramarea reprezinta modificarea datei de calatorie pentru biletul cumparat sau pentru locul rezervat prin taxa de rezervare (avans ),si este permisa numai pentru aceeasi ruta/destinatie ceruta initial;calatorul are dreptul la reprogramare si respectiv la efectuarea transportului in termen de maxim 90 de zile de la prima rezervare.
2.2 Reprogramarea este permisa de Conditiile Generale de Transport,si de numarul de locuri disponibile,dupa cum urmeaza :
2.2.a)schimbarea datei de calatorie cu minim 48 de ore inainte de data initiala este permisa fara a se percepe taxa de reprogramare, dar numai o singura data pentru acelasi bilet.
2.2.b)schimbarea datei de calatorie cu mai putin de 48 de ore–pana la 24 de ore inainte de data initiala este permisa numai cu taxa de reprogramare de 15 EURO.
2.2.c) schimbarea datei de calatorie cu mai putin de 24 de ore inainte de data initiala sau in ziua plecarii,NU ESTE PERMISA;exceptii:
– cazurile de deces in familie,accident rutier care nu mai permite
-calatoria,spitalizare;oricare dintre aceste cazuri trebuie dovedit
-prin documentele specifice,pentru a se permite reprogramarea, respectand conditiile de la punctul 2.2.b),referitoare la taxa de reprogramare.
2.2.d) daca de la data initiala de calatorie si pana la data noii calatorii reprogramate tarifele se vor majora,turistul va achita si diferenta dintre vechiul tarif si cel actualizat.
In caz de transformare a tarifului in PROMO,clientul reprogramat nu va putea beneficia de acesta, adica nu i se va restitui diferenta.
3.RESTITUIREA
3.1Calatorul poate renunta partial sau total la biletul cumparat sau la locul rezervat prin taxa de rezervare(avans).
3.2 In cazul in care turistul renunta la biletul cumparat,restituirea se va acorda dupa cum urmeaza:
3.2.a) daca renuntarea se face cu minim 48 de ore inainte de data plecarii,se va restitui 50 % din contravaloarea biletului dus sau dus-intors.
3.2.b) daca renuntarea se face cu mai putin de 48 de ore inainte de data plecarii ,inclusiv in ziua plecarii sau in cazul neprezentarii la timp pentru imbarcare,nu se va acorda restituire,penalizarea fiind de 100 %.
3.2.c) in cazul biletelor dus-intors, daca se renunta la calatoria de intoarcere,se va restitui 50% din suma rezultata ca diferenta dintre valoarea integrala a biletului si valoarea calatoriei efectuate.
3.2.d) Biletele cu tarif PROMO nu se restituie in niciunul dintre situatiile de la punctele 3.2.a),b),c).
3.3In cazul in care turistul renunta la locul rezervat prin taxa de rezervare(avans):
3.3.a) taxa de rezervare (avansul) achitata pentru rezervarea de loc NU SE RESTITUIE.
3.3.b) rezervarea poate fi reprogramata sau se poate ceda altei persoane,dar numai in termenii prezentului Regulament privind REPROGRAMAREA.
4.CONDITII GENERALE
Cererea de restituire/reprogramare se va depune in scris la sediul Agentiei Vanzatoare, inainte de data plecarii inscrisa pe biletul dus,sau in termenul de valabilitate al biletului dus-intors(pentru renuntarea la calatoria de intoarcere).
Pentru biletele pierdute sau furate nu se acorda restituiri/reprogramari.
Orice restituire/reprogramare ceruta in afara conditiilor prezentului
Regulament nu va fi luata in considerare.
Restituirile se vor acorda in termen de 30 de zile de la data inregistrarii cererii.
In toate cazurile,indiferent ca se acorda restituiri sau nu,Transportatorul poate dispune de locul ramas liber dupa vointa sa.
In cazul eliberarii de catre SC LUNA TOUR SRL a unui bilet sau al rezervarii unui loc,in calitatea sa de Agent al unui alt Transportator, se va tine seama de Conditiile de Transport ale Companiei Transportatoare.
Prezentul Regulament este parte integranta din Contractul de Transport incheiat intre calator si Transportator,fiind reprezentat de bilet/rezervare,neputandu-se invoca de catre turist necunoasterea acestuia.

Termeni si conditii referitoare la oferte si “Reduceri Bilete Autcar”

1. Organizatorul Campaniei “Reduceri Bilete Autcar” este SC Latino Expres SRL, detinator al www.latinoexpres.ro. Compania Latino Expres este, de asemenea, sponsorul acestor campanii.

2. Scopul principal al campaniei este acordarea de cupoane de reducere si organizarea de oferte promotionale.

3. Atat in cazul cumparaturilor online cat si telefonic sau prin partenerii Latino Expres, nu se poate reveni asupra reducerii aplicate sau schimbarea ofertei.

4. Durata campaniei Reducere Bilete Autcar” este echivalenta cu perioada de valabilitate a cupoanelor de reducere acordate si va fi precizata pe fiecare cupon de reduceri.

5. Organizatorul campaniei isi rezerva dreptul de a suspenda sau amana oricand aceasta campanie, indiferent de motive.

6. Cupoanele de reducere se aplica cumparaturilor de servicii turistice eligibile si vor fi specificate pe fiecare cupon de reducere. Produsele pot fi:

a)Bilete de autocar
b)Transport colete
c)Orice alte servicii turistice specific precizate in campanie

7. Cuponul de reducere poate fi folosit doar la achizitionarea de produse oferite de Latino Expres.

8. Cuponul de reducere poate fi folosit pentru produsul/serviciul pentru care este eligibil doar prin furnizarea in timpul procesului de rezervare a codului unic de identificare.

9. Cupoanele de reducere pot fi folosite la rezervarile efectuate prin telefon la Call Center-ul Latino Expres sau la rezervarile efectuate online pe site-ul web www.latinoexpres.ro

10. Clientilor Latino Expres, care fac rezervari prin intermediul Call Center-ului sau al site-ului www.latinoexpres.ro si care furnizeaza codul unic de identificare al cuponului, li se va acorda un discount.

11. Discountul este oferit in urmatoarele conditii:

a) Valoarea discount-ului este cea stabilita pe campanie(scris sau online);
b) Discountul poate fi acordat doar in perioada de valabilitate a cuponului de reducere;
c) Discountul este aplicat doar la valoarea specificata a cumparaturii(daca este cazul);
d) Discountul poate fi exprimat ca suma fixa sau procent din valoarea cumparaturii;
e) in cazul cupoanelor de reduceri pentru “Familie”, discountul se aplica pentru rezervari cu doua sau mai multe persoane;
f) Discountul mai poate avea alte reguli de valabilitate clar precizate per campanie.

12. Fiecare cupon de reducere poate fi folosit o singura data sau de un numar de ori exprimat pe fiecare cupon in parte.

13. Ofertele de reduceri(cupoanele) pot fi folosite o singura data in cadrul unei cumparaturi/rezervari (cu exceptia cazurilor clar mentionate in acest sens) si nu pot fi combinate cu alte promotii/oferte sau alte cupoane.

14. Anumite campanii de reduceri la biletele de autocar se aplica exclusiv doar pentru clientii fideli Latino Expres.

15. Campaniile de reduceri la biletele de autocar ce implica “Euro Cadou” se refera la aplicarea acelei reduceri din costul standard al biletului de autocar.

16. Ofertele promotionale la campania “APLIC PENTRU RETUR” presupun sa calatoresti in prealabil cu compania Latino Expres si sa te inscri in campanie(inscriere gratuita) iar in termen de 90 de zile de la data calatoriei daca te intorci tot cu Latino Expres ai bonus de fidelitate de 20 EURO.

17. Este interzisa vanzarea cuponului si folosirea cuponului sub un nume fals, precum si transmiterea cuponului.

18. Anumite oferte pot fi descoperite doar online si le primesc cei care s-au inscris cu adresa de email pentru a primi reducerile exclusiviste Latino Expres.

Pentru nelamuriri va rugam sa ne contactati.

20€ cadou BILETE AUTOCAR

20€ cadou BILETE AUTOCAR

Doar daca te abonezi la ofertele Latino EXPRES

Ai fost abonat cu succes!